Roomscape

Projekti eesmärk: kasvatada broneeringute arvu vähemalt 30%.

Projekti kirjeldus: Eesmärgi saavutamise tegevuskava pannakse paika ühiste ajurünnakute tulemusena. Ilmselt saab see hõlmama kõike alates segmendipõhiste turundussõnumite välja töötamisest kuni ühekordsete guerilla marketing eventideni. Kõik uued ja hullud ideed on oodatud!

Ettevõtte kirjeldus: 2015. aasta jaanuaris otsustasid kolm sõpra hakata oma sõpru ja sugulasi luku taha panema, sest keegi seda Tartus veel ei teinud. Suuremale ringil avas Roomscape oma esimese põgenemistoa 2015. aasta aprillis, olles ühtlasi esimene põgenemismänge pakkuv ettevõte Tartus ja Lõuna-Eestis. Hetkel tegutseb Roomscape Tartus kahes kohas: aadressil Pikk tn 14 asub Roomscape’i esimene põgenemistuba “Palat nr. 205”, Tehase tn 16c asub uuem ja keerulisem “Tehase tänava lihunik”.

Projekti juht: Kaisa Pärna

Grupi liikmed: Maiko Kiis, Rando Marrandi, Kaija Jõeveer, Carola-Kristiina Kröönström, Eliis Õunapuu, Laura Johanna Saar, Mariet Pihlapson

roomscape-turundusklubi

 

Dota Skins

Eesmärk: analüüsida ettevõtte kodulehte Google’i instrumentide vahendusel ning tõsta selle külastatavust. Lisaks sotsiaalmeediaturunduse haldamine.

Projekti tutvustus: Eesmärgini jõudmiseks tuleb läbi viia konkurentide veebilehtede analüüs. Veebilehtede analüüsimiseks uurida ja kasutada Google otsingu, Google Adwords ja teiste Google reklaami tööriistade tööprintsiipe. Ettevõtte kodulehe analüüs ja parandusettepanekute tegemine külastatavuse tõstmiseks. Sotsiaalmeediakanalite (Facebook ja Instagram) turundus ja haldamine.

Ettevõtte tutvustus: Creative Republic OÜ on Tartu Loomemajanduskeskuse vilistlane, mis tegeleb MacBook’idele disainitud kaitsekilede disainimise, tootmise ja nende müügiga välismaale.

Projekti juht: Mark Müürsoo

Grupi liikmed: Meeri Tiirats, Mari Prok, Helena Vaht, Annete Kulakovski, Merilyn Ohtla, Greete Niido, Kelly Jessina

dota-skins

 

Majandusteaduskond

Eesmärk: Toetada Tartu ülikooli majandusteaduskonna kommunikatsioonialaseid tegevusi.

Projekti tutvustus:  Pöörased jõulupeod, millest räägitakse aastaid, traditsioonide loomine, majandusteaduskonna sümboolika, koostöö Ideelaboriga – need on mõned märksõnad Majandusteaduskonna grupi tegevustest. Teele, Kristina, Ermo, Lauri ja Rasmus saavad hakkama iga ülesandega ning keskpärasusest ei ole siinkohal juttu.

Organisatsiooni tutvustus: Tartu ülikooli majandusteaduskond on juhtiv majandus-, juhtimis- ja ettevõtlusalase hariduse pakkuja Eestis. MTK üliõpilased on ambitsioonikad ja otsivad uusi väljakutseid nii ühiskondlikke valupunkte puudutavates lõputöödes kui ka edukate osalemistega rahvusvahelistel konkurssidel. Peamine osa õppetööst toimub Tartus Emajõe kaldal asuvas Oeconomicumis. Vaata lisaks: http://www.mtk.ut.ee/et.

Projektijuht: Rasmus Suik

Projekti liikmed: Ermo Tikk, Kristina Kutsar, Lauri Sokk, Rasmus Suik, Teele Treiel.

DSC_5208

 

STACC

Eesmärk: tõsta Tarkvara Tehnoloogia Arenduskeskuse (STACC) turunduslikku võimekust.

Projekti tutvustus: Eesmärgini jõudmiseks tuleb koostada 2016. aasta lõpuks STACC-i sisuturunduse plaan – võib prognoosida, et masinintelligents on globaalse majanduse järgmise suure arendustsükli veduriks. STACC on Eesti suurim masinintelligentsete mudelite looja, kuid ettevõtte tegevust ei ole seni süsteemselt turundatud. Projekti käigus luuakse STACCi sisuturunduse plaan, mis hõlmab konkreetseid ajakavu, turunduskanaleid ja edastatavate sõnumite kontseptsiooni. Lisaks tuleb koostada 2016. aasta lõpuks STACC-i omatoodete turundusplaan – ettevõtte poolt teostatud projektide käigus on loodud andmeanalüütika tööriistad, mida seni pole laiemalt turustatud. Nimetatud tööriistadest võib esile tõsta järgmisi: soovitusmootorid e-poodidele, eestikeelsete tekstide anonümiseerija ja eestikeelsete tekstide analüüsitööriist TEXTA.

Ettevõtte tutvustus: STACC on andmeanalüütika tööriistade loomisega tegelev ettevõte, mis loodi 2009. aastal Eesti suurte tarkvarafirmade ja ülikoolide koostöös. Ettevõtte tuumkompetentsideks on suurandmete ettevalmistamine, andmekaeve ja masinõpe ning analüütika tulemuste visualiseerimine. Ettevõtte senistest koostööpartneritest võib esile tõsta: Skype, Cybernetica AS, Regio AS (Reach-U), Transferwise, Plumbr OÜ, ZeroTurnaround AS, Positium LBS OÜ, Telema AS, Ridango AS, Eesti Geenivaramu, Eesti Haigekassa, Tartu Ülikool, Tallinna Tehnikaülikool.

Projekti juht: Theodor Kaljo

Grupi liikmed: Taavi Altpuu, Edgar Kornilov, Liina Kudu, Roman Lepik, Mari-Liis Koemets, Katre Karja

 

MediHUB

Eesmärk: Suurendada Medihubi kodulehel olevat liiklust.

Projekti tutvustus: Eesmärgi saavutamiseks tuleb analüüsida turunduskampaaniate mõju. Grupp saab töötada erinevate mõõdikutega ning näha, mis sihtgrupi puhul töötab ning mis mitte. Lisaks saab tegeleda sisuturunduse, SEO-ga, arutada sotsiaalmeedia turundustegevusi ning soovi korral ka ise kampaania teostada. Võimalus siduda end ettevõttega ka pärast projekti lõppu.

Ettevõtte tutvustus: Medihub on esimene rahvusvaheline meditsiiniteenuste vahendusportaal Balti- ning Põhjamaades. Lihtsustatult võib öelda, et tegu on kliinikute booking.com’iga. Portaal aitab patsientidel leida nende vajadustele vastav tervishoiuteenus ja viib nad kokku sobivaima kliinikuga rahvusvahelisel meditsiiniturul.

Projekti juht: Elizabeth Truve

Grupi liikmed: Martin Flink, Anna Klimovitš, Laura Hääl, Marianne Sokk, Kristi Hunt, Heli Seli.

medihub

 

Vikipeedia

Eesmärk: Üleriigilise kampaania abil viia eestikeelse Vikipeedia artiklite arv üle ühe miljoni ja tagada sellega eestikeelse kvaliteetse entsüklopeedilise teabe vaba kättesaadavus kõigile.

Projekti tutvustus: Eesmärgi saavutamiseks Eesti Vabariigile juubeliks (EV100) on vaja läbi viia ulatuslik reklaamikampaania teavitamaks inimesi Vikipeedia toimimispõhimõtetest ja innustamaks neid selle arengule kaasa aitama. Selle üheks osas on erinevate Eesti kõrgkoolide kaasamine, et saavutada olukord, kus tudengid koostaksid referaatide asemel vikiartikleid just nagu praegu toimub TÜ loodus- ja tehnoloogiateaduskonnas. Teiseks oluliseks tegevuseks oleks laiem selgitustöö ja Vikipeedia maine tõstmine, et kasvatada praegust paarikümne vabatahtliku suurust kaastööliste kogukonda mitmesajapealiseks. Olulised tegevused on suhtlus ülikoolide ja ettevõtetega, tuntud inimeste kaasamine reklaamikampaaniasse, promomaterjalide valmistamine ja levitamine ning koostöös projektiga seotud Tartu Ülikooli inimestega tegevuste laiem koordineerimine. Ettevõtmise avalöögiks oleks juba 6. oktoobril ERMis peetav Koostööfestival, kus see ametlikult välja kuulutatakse.

Ettevõtte tutvustus: Tegevus toimuks Tartu Ülikooli all ja koostöös Swedbanki, kui selle projekti põhitoetajaga.

Projekti juht: Andra Jundas

Grupi liikmed: Annette Klaasen, Hanna-Greta Pokker, Laura Hinn, Mihkel Paasma, Kaarel Kengsepp

vikipeedia-pilt