Estiko

Partneri kirjeldus

Estiko ASi alla kuulub väga palju erinevaid harusid – plastitehasest Tasku keskuseni ja Lydia hotellist Greete motellini Lõuna-Eestis. Seetõttu on kõige põnevam klientide varieeruvus just Estiko projektis. Olles osa Estiko projektist, saate hea sissevaate suurettevõtte turundusse ning sellesse, kuidas hallatakse erinevaid allasutusi. Kindlasti ootavad tudengeid põnevad koosolemised ja käigud erinevatesse Estiko harudesse.

Lisainfot Estiko kodulehelt

Ülesanded

Liitudes Estiko projektiga, puutute kokku FB turunduse, reklaamkampaaniate, sisuturunduse ja veel palju muuga

Motivatsioon tudengile

Projektijuhi praktikavõimalus

 

MaarjaS Design OÜ

Partneri kirjeldus

Ettevõte tegeleb nahast aksessuaaride valmistamise ja müügiga. Tehakse ka tellimustöid ning valmistatakse firmakingitusi. Korraldatakse töötubasid laatadel, firmaüritustel, sünnipäevadel, poodides jm. Parema ülevaate tegevustest leiate kodulehelt http://www.maarjasoot.com.

Ülesanded

Põhiülesandeks on brändi ja tema toodete nähtavaks tegemine laiemale publikule.

Sotsiaalmeedia turunduse strateegia loomine – ettevõttele suhtluskeele loomine, märksõnade otsing ja analüüs, postituste tegemine (FB, Instagram, Pinterest), tugevam kanalite omavaheline sidumine.

Etsy.com – keskkonnas oleva poe ja seal müüdavate toodete kirjelduste analüüs. Kuidas muuta tooted paremini listingutest leitavaks? Märksõnade otsing, analüüs ja muutmine. Sama võiks teha osta.ee keskkonnas.

Kodulehe nähtavaks tegemine – analüüs, märksõnade otsing, ettepanekud. Kas kodulehele oleks vaja blogi ja kui, siis mis võiks olla selle sisu?

Analüüs – kas oleks vaja kasutada veel mõnda sotsiaalmeedia kanalit või müügikanalit (netipoodi)? Kui, siis milliseid, miks, kuidas?

Millistesse füüsilistesse poodidesse olemasolevaid tooteid müügile pakkuda?

Kus ja kuidas tooteid reklaamida (nt millised ajakirjad)?

Kuidas saada meediakajastust?

Turuanalüüs selgitamaks välja, kas oleks mõttekas suunata edaspidi tooted pigem meestele või naistele.

Aastapikkuse turundusplaani loomine.

 

Koostöö eesmärgid:

Bränd on nähtavamaks muudetud

Kodulehe külastatavus on suurenenud

Müügid etsy.com ja osta.ee keskkonnas suurenenud

Valminud on turundusplaan

 

FitLife Spordiklubi

Partneri tutvustus:

Fitlife on rühmatreeningutele keskendunud spordiklubide kett Tartus, Pärnus ja Kuressaares.  Treeningplaanis pakume suures valikus Les Mills kontseptsioontreeninguid ning erineva keerukusastmega vabakoreograafia treeninguid.  Meie klubi tugevustena on klubiliikmed välja toonud treeningute rohkuse, treenerite pädevuse, klienditeenindajate abivalmiduse ja sõbraliku ning hubase atmosfääri, kuhu ollakse alati oodatud. Eedeni klubis on ka jõusaal.

 

Ülesanded

Kuidas kasvatada FitLife’i kliendi lojaalsust ja hoida teda motiveerituna, et kliendid ei lahkuks või ei vahetaks klubi. (Peamine põhjus oli ajapuudus, mida kliendid lahkumisel välja tõid; seda suhtumist saaks aga suure määral muuta näiteks ajaplaneerimise loenguga vms). Tuleks just keskenduda praegustele klientidele (ka neile, kes on hetkel liikmed, kuid pole mitmeid kuid treeningutes käinud ja tasuvad igakuiselt tasu). Viimaste puhul oleks vaja mõelda välja, mida meie saaksime neile pakkuda ja kuidas läheneda, et nad rajale tagasi aidata.

Teine murekoht on hetkel see, et suvi on spordiklubi jaoks üks inimeste vaesemaid aegu. Milline võiks olla selle aasta Suvekampaania? Kuidas saaksime hoida kliente ka suvel klubiga seotult? Kindlasti võetakse palju maksepuhkust, kuid mõtleme just neile, kes suve alguses soovivad lahkuda. Mis võimalusi/alternatiive pakkuda?

 

Koostöö eesmärgid

Kindlasti üheskoos mõelda võimalike lahendusi kliendi lojaalsuse ja rahulolu kasvatamiseks. Meie saame pakkuda vastu praeguseid kogemusi ja uusi ideid/lahendusi. Lisaks hea kogemus tutvuda spordiklubi töö ja turundusega

 

Kohvik Pööre

Partneri tutvustus

Jaanuari alguses avatud tore kohvik Emajõe ääres.
Taimetoidu-suunitlusega lõunabuffee tartlastele.
Suure parklaga ilus hubane koht ettevõtetele ja eraisikutele kuni 80-100 inimese üritusteks ja toitlustamiseks.
Suur ja atraktiivne laste mängunurk Shate tantsukooli lastele ja kõigile peredega külalistele.
Tartu parim vaade ja tantsupõrandaga suveterrass otse Emajõe kaldal.
Image result for atlantis pööre

Ülesanded

Turundustiimi käivitamine, turundustööde plaani tegemine, tööde teostamine, tulemuste analüüsimine.
Visuaalne identiteet ja selle kandjad – kujundamine ja tööde produtseerimine – sildid, viidad, reklaamid, lauarääkijad, menüüd, flaierid jne.
Ürituste korraldamine – programmide planeerimine, produtseerimine, reklaamimine, läbiviimine.
Internetimaailm – koduleht, FB, Instagram, pressiteated, kampaaniad jne.

Koostöö eesmärgid

Tahaks jõuda tulemuseni, kus kohviku võimalused on optimaalselt ära kasutatud – külastajad on informeeritud ja saavad positiivseid elamusi, töötajad on õnnelikud ning omanik rahul.

 

Playtest Games & Marketing OÜ/Interactive Fate OÜ/Luminous OÜ

Partneri tutvustus

Esindan kolme sõltumatut arvutimänge loovat ettevõtet/tiimi, millest esimene on arendanud peamist arvutimänguprojekti neli aastat, teine kolm aastat, ja kolmas kaks aastat.

Kõik mänguprojektid saavad valmis ja lähevad müüki käesoleval aastal. Partneritelt loodame abi saada eelkõige Youtubes tegutsevate mänguvideode tegijatega suhtlemisel.

https://gamejolt.com/games/Shortest-Trip/280771

https://gamejolt.com/games/circle-empires/121625

http://officemanagement101.com/

Projektidele on turundusabi vaja erineval ajal ja viisil, seega kõik partnerid oleksid osaliselt seotud kõikide projektide toetamisega. Tööstiil on mitteformaalne ning meie ettevõtete eesmärk on muuhulgas teenida töötajaid, mitte vastupidi.

Oleme eelkõige huvitatud partneritest, kes on harjunud vähemalt kord nädalas arvutimänge mängima (mobiilimängud ei loe), kuna sellised inimesed mõistavad mänge ja mänguturgu tõenäolisemalt paremini. Samas me ei välista koostööd mängudest kaugemate inimestega ning oleme valmis kaaluma nende tugevusi.

 

Ülesanded

Mängude jaoks relevantsete Youtuberite/casterite kaardistamine (populaarsed inimesed kes postitavad Youtube’i oma mänguvideosid) ja nendega suhtlemine

Eesti-siseste turundusvõimaluste kaardistamine

Kõikvõimalik loominguline koostöö, brainstorming, marketing research, postitused sotsiaalmeedias jms

Võimalusel koostöö ettevõtete professionaalsete turunduspartneritega

 

Koostöö eesmärgid

Suurendada Youtuberite partnerite võrgustikku ja suurendada antud arvutimängude huviliste ja/või ostjate hulka. Testida Eesti-sisese turunduse võimalusi & tulemuslikkust.

 

Maverick OÜ (Vanamaja)

Partneri kirjeldus

Ettevõte tegeleb arhitektuurse projekteerimisega ja projekteerimisega seonduvate teenuste pakkumisega. Põhifookus on mälestistel ja miljööväärtuslikes piirkondades asuvatel hoonetel. Oleme mikroettevõte, mis on tegutsenud juba üle 10 aasta ning omab pikaajalist kogemust enda valdkonnas.

Ülesanded

Oleme uuendamas oma kodulehte (www.vanamaja.ee). Tudengitele pakuks paralleelselt sellega võimalust käivitada ettevõtte FB leht ja luua sellele sisu. Täna ettevõttel FB lehte veel ei ole.

Kui on huvi, siis oleks vajadus ka videoklippide järele, milles räägitaks lahti teenuste olemus ja antaks vastused klientide  korduma kippuvatele küsimustele.

Koostöö eesmärgid

Tegevuste üldine eesmärk on suurendada ettevõtte tuntust ja leitavust klientide poolt ning läbi selle müüki. Konkreetsed tudengite poolt tehtavate tegevuste eesmärgid püstitaks koos tudengitega ja vaataks, kas need õnnestub täita.

 

MTÜ SME Cooperation

Projekti eesmärk – väike- ja keskmiste ettevõtete rahvusvahelistumisele kaasaaitamine läbi turundus ja ekspordi tegevuste arendamise.

MTÜ SME Cooperation missiooniks on arendada ettevõtlussuhteid Eesti ja välisriikide ettevõtjate vahel, et läbi selle tagada Eesti ettevõtete parem konkurentsivõime.

Tartu ja Pihkva ettevõtjate kohtumine 27.10.2016 näitas mõlema riigi selget huvi koostööks. Peamine teema, mis ettevõtjaid huvitas, oli riikidevaheline eksport.  Piiriäärsete alade koostöö võtme võimalusena nähti sisenemist turule partneri kaudu – Tartu ettevõtjad on oluliseks partneriks Venemaa ettevõtjatele Euroopa turule pääsemiseks ja vastupidi, Eesti ettevõtjatele on Pihkva ettevõtjad võimaluseks Venemaa turule eksportimiseks. Kahjuks on selliste kohtumiste mõju ulatus väikeste  gruppide tõttu üsna vähene.

Peamiseks kontaktide leidmise allikaks on tänapäeval internet. Euroopas on mitmeid internetikeskkondi, kus on püütud ettevõtjaid kokku viia. Kahjuks pole paljud nendest tulemuslikult töötanud, kuna peamiselt jagatakse seal kontakte ja jäetakse täpsustamata konkreetne koostööhuvi.

Meie keskkond pakuks ettevõtjatele spetsiifiliselt seda, mida nad otsivad välisriikidest. Ettevõte püstitab selge ja geograafiliselt püstitatud eesmärgi. Näiteks: paaditootja Eestis otsib alltöövõtjat Venemaal, kes valmistaks x koguses detaile. Selline lähenemine tagab teisele poolele väga selge ettekujutuse, kas ta on koostööst huvitatud. Seega tegemist on millegi hankimisega, olgu see siis teenus või toode.

Teine peamine põhjus on selles, et keskkonnad on üleeuroopalised, mitte orienteeritud sihtriigile. Meie lahenduses on tegemist keskkonnaga, kus andmed paigutuvad ühiselt, kuid keskkonnad on tehtud erinevad, just sihtriigi ettevõtjate ootustest lähtuvalt ja nende internetiharjumusi silmas pidades.

Seega on tulemuseks rahvusvaheline, sihtriigile suunatud hankekeskkond.

Läbi sellise teenuse on võimalik luua otsekontakt huvitatud osapoolega kiirelt, kuna konkreetne soov on väga selgelt esitletud. Olemasolevad keskkonnad on väga iganenud ja ajale jalgu jäänud. Paljudel juhtudel on tegemist andmebaaside kuvamise ja filtreerimisega. Meie soov on luua selles vallas kaasaegsem lahendus, mis hõlmab omadusi sotsiaalmeediate lahendustest ja kaasaegseid kommunikatsiooni võimalusi, videoesitlusi, presentatsioone, on-line kontakti võimalusi ja tugiteenuseid, partnerite haldust veebis jne.

 

Projektis osalejate ülesanded

Tegevus Tulemus
Konkurentide analüüs Teame kes on meie konkurendid, millised on turuosad, mis on nende tugevused ja nõrkused
Koostööpartnerite selgitamine Teame täpselt kes on meie partnerid, millised on nende ja millised ühised huvid. Kuidas nad saavad meile kasuks olla.
USP määratlemine Teame mis on meie eelis, kuidas seda müüa ja mis see meile täpselt annab.
Turunduskanalite väljatöötamine Teame, millistes kanalites peame turundust tegema
Sihtriikide täpsustamine Selgitame välja millised on meie esimesed sihtriigid koostöks
Rahastus allikate uurimine Kes on meie rahastajad ja kuidas neile ideed maha müüa
Reklaamikontseptsiooni väljatöötamine Millistes kanalites, millistele sihtrühmadele, millise reklaamiga läheneme. Koostame projektiplaani turunduse edukaks läbiviimiseks