Kandideerimine 2018/2019 õppeaasta sügisestesse projektidesse on lõppenud!

LIITUMISANKEET

 

Futuruum VR

Partneri  kirjeldus:

Futuruum VR on Eesti suurim virtuaalreaalsuse keskus, mis pakub külastajatele meelelahutust virtuaalreaalsuses. Keskuseid on Eestis kaks: Tartus Kvartali keskuses ning Tallinnas Nautica keskuses. Futuruumi laiemaks eesmärgiks on tutvustada virtuaalreaalsuse rakendusvõimalusi igapäevaelus ja -töös. Soovime teha koostööd avaliku halduse (sh linnavalitsus ja koolid) ning ettevõtetega, et virtuaalreaalsuse abil tööd hõlbustada.

Futuruum on avatud üksikülastajatele, suurema seltskonnaga sünnipäeva pidamiseks või muu ürituse korraldamiseks. Kõige tihedam külastaja on vahemikus 10-14 aastat vana, kuid igapäevakliendid varieeruvad lapsest vanavanemateni.

Võimaluseks on mängida mänge nii üksi kui võistelda sõpradega. Mõlemas (Tartu ja Tallinna) virtuaalreaalsuses saab korraga olla kuni kaheksa inimest. Mänguvalik on rahulikust joonistamisest kuni simulatsioonide ja seiklusmängudeni. Täpne mängude nimekiri on kodulehel.

Tööülesanded tudengitele:

Ülesanne 1: ürituste sari (2-3 tudengit)

Turunduskubi tudengitele pakuks peamiseks ülesandeks Futuruumi ürituste sarja loomise, turundamise ja aktiivse läbiviimise. Turundusklubiga koostöö fookuseks oleks Tartu Futuruumi ruumid. Töö oleks mitmetahuline, mis hõlmaks sündmuste sisu ja ülesehituse välja mõtlemist, korraldamist, üleskutseid ning analüüsimist. Sündmuste sisule üsna vabad käed, arvestades Futuruumi varasemaid kogemusi. Ürituste sari oleks asi, mida hakkaks kindlasti tudengitega paralleelselt ka ellu viima, võimaldades tudengil saada oma ideedele kohest tagasiside, mille põhjal semestri jooksul pidevalt areneda.

Ülesanne 2: osaline turundusplaani koostamine (2-3 tudengit)

Lisaks ürituste sarjale pakuks huvi olemasolu korral tudengitele osalist turundusplaani koostamist. Futuruumi põhisihtgrupiks on lapsed vanuses 10-14 aastat. Tudengite üks ülesanne oleks koostada turundusplaan lähtudes sellest sihtgrupist. Tudengitel tuleks panna paika, mis kanali kaudu ja kuidas sihtgurpini jõuda.

Teine ülesanne oleks koostada turundusplaan Futuruum VR Youtube’i kanalile ning soovi korral ka kanali sisu loomine ja videote monteerimine. Siiani on näiteks sisuks olnud töötajate õhtused duellid ja koostööd influenceritega, seega uued ideed on igati tervitatud. Vastavalt töö arengule jõuaksime mõnda ideed juba rakendada.

 

Koostöö eesmärgid:

Turundusklubi ja tudengitega koostöö tulemuseks võiks olla aktiivse osavõtuga sündmused Futuruumis ning toimiv sündmuste reklaamimise plaan. Lisaülesande tulemiks võiks olla läbimõeldud turundusplaani osa ning Futuruumi Youtube’i kanali vaatamiste ja tellijate märkimisväärne kasv.

Soovime pakkuda tudengitele õhkkonda, kus tulem oleks kasulik mõlemale. Julgustame tudengeid oma ideid ka kohe ellu viima, et läbi katsetuste õppida ning töötavate lahendusteni jõuda.

Image result for futuruumImage result for futuruumImage result for futuruum

 

KLUBI TEMPO

Partneri kirjeldus:

Klubi Tempo on meelelahutusasutus, korraldame erinevate artistide kontserte ja pidusid.

Tööülesanded tudengitele:

klubi Tempo üldine turundamine, erinevate ürituste turundus vastavalt sihtrühmale

Koostöö eesmärgid:

Eesmärgiks oleks, et klubis käiks stabiilselt külastajaid

Image result for klubi tempo

 

Playtest Games & Marketing

Partneri kirjeldus:

Playtest Games & Marketing on produtsent ja kogemustega strateegiline partner mitmetele Eesti mängufirmadele ja projektidele, sh hiljuti valminud Cirle Empires’ile.

Tööülesanded tudengitele:

Community development sh Youtuberitega suhtlemine, foorumites suhtlemine. Peamiselt töö veebis & kodus.

Koostöö eesmärgid:

Arendada ja elavdada mängijate kogukondi, Osaleda kogukondlikus suhtluses, valmistada ette koostööläbirääkimisi

Partneri poolt pakutav:

See on meile sama palju eksperiment kui teile. Kui näeme, et koostöö loob regulaarselt otsest väärtust ning hüvitab koostööga kaasneva ajakulu, sõlmime partneriga tasustatud koostöölepingu.

Image result for circle empires

 

Teenu

Partneri enda kirjeldus:

Teenu OÜ tegevusalaks on puidust käekellade, lauakellade ning seinakellade tootmine. Ettevõtte on tegutsenud sellel alal üle kolme aasta.

Toote idee sai teostatud 2014 kevadel. Sellel ajal lõpetasin Tartu Kõrgemat Kunstikooli – tänase nimega Tartu Kunstikool Pallas – mööbliosakonna disaini suuna. Puidust käekellad olid lõputöö projektina väljatöötatud. Praktilise töö ajal sain juba ette tellimusi käekelladele ning pärast lõpetamist kasvas sellest välja idee luua ettevõte. Hiljem lisandusid tootevalikusse sisustuseks mõeldud kellad.

Miks just käekellad?  Selle valiku tegin ma ilmselt emotsionaalsetele kogemustele tuginedes. Igal inimesel on oma elus valikuid ja otsuseid, mille lahenduse leiame kõige lähemal olevate isikutega suhtlemisest, innustusest, eeskujust jne. Minul selleks inimeseks oli vanaisa. Inimene, kes oli mulle isa, vanaisa ja parim sõber – ülivõrdes eeskuju. Minu suureks eesmärgiks oli minna õppima puiduga seonduvat eriala ja julgustust selleks sain just Temalt. Kahjuks Tema minu eriala valiku algust ei jõudnudki näha. Hiljem sain teada, et ka Tema omas sama eriala, mis muutis mu valiku veel erilisemaks. Lisaks emotsionaalsest väärtusest kandsin ma vanaisa kella. Selle kellaga ongi kõik seotud. Olin sellel ajal lootusetu hilineja. Alati Ta manitsesm, et parem on jõuda 10 minutit varem kui 10 minutit hiljem. Kell oli maja täpseim ajanäitaja. Pärast minu randmele saamist hakkas see käima 10 minutit ette, mitte minutitki rohkem ega vähem. Naljakas, kas pole!? Parandus ka ei aitanud. Lõputöös otsustasin kombineerida minu jaoks kaks märgilist asja – kella ja puidu. Aeg on niivõrd isiklik ja kordumatu väärtus, seda korrata ei saa, kui see on möödunud. Tahan pakkuda inimestele läbi käsitsi loodud kellade seda sama ideed väärtustada oma aega.

Kellad on kollektsiooni põhised. Käekellad ‘’Puidu hõng’’ on  Teenu brändi avakollektsioon. Nende kujundusest sai kõik alguse. Kandilised, minimalistlikud ja naturaalsetest materjalidest valmistatud kellad. Kasutusel on väärispuit (eksootiline puit) ning samuti ‘’vanaema vana õunaaed’’ – kõik puidud, mis Eestis kasvavad. Piire pole. Puiduskaala on mustast tammest kuni eebenini. Eriliste puitude kasutamine toimub eritellimustel. Kohe e-poest ostmiseks kask, pähkel ja viljapuu.

Teine kollektsioon on ‘’Linnutiivul’’. Ümarate kellade kollektsioon. Kellade materjalina kasutan endiselt ainult naturaalseid vahendeid. Puidust osa on tehtud kasevineerist, mis on toodetud Eestis. Sihverplaadid on värvilised. Lisaks pakun võimalust eritellimusena soetada kell isikliku lemmik värviga.

Lisaks käekelladele on tootevalikus ka seina- ja lauakellad. Materjalina kasutatud kasevineeri ja värvitud sihverplaati. Mehhanism on töökindel ning pärineb saksa tootjalt. Seinakellad on kolmes möödus. Väike, keskmine ja suur.

Lauakellade valikus on kaks disaini. Ümarate kellade perekonda kuulub ka lauakell. Lisaks erinevate küljemõõudega kandiline lauakell. Jällegi materjal kasevineer ja värv.

Lisaks põhitoodetele pakun võimalust tellida ettevõtetel ärikingitusi isikliku sümboolika või sõnumiga. Tellitud toodete kogused ulatuvad 500 kuni 6 eksemplarini.

 

Tööülesanded tudengitele:

  1. Koostööpartnerite leidmine – edasimüüjad.

Kontakti saavutamine konkreetselt kelladega tegelevate ettevõtetega. Näiteks GoldTime jt kus kliendiks on inimene, kes konkreetselt on tulnud poodi kella ostma. Tuleb selgitada välja, mis selleks vaja on, et sellist edasimüüjat saada ning mis on nende poolsed tingimused. Kas Eesti kellaärid on nõus võtma tootevalikusse Eesti käsitööd?

Eesti Disainipoodide valiku sooritamine ja edasimüügi tingimuste arutamine. Kogused, tingimused, toodete realiseerimine (realisatsioon, komisjoni müük või välja ostmine).

Võimalusel leida sobiv kontakst Berliinist ja Riiast – luua kontakt. Mis on nendes linnades eeldusteks, et saada füüsilised tooted poodidesse müüki. Samade edasimüügi tingimuste selgitamine, mis Eesti turul. Kogused, müügitingimused, juurdehindlus, garantii, tagastus aeg, väljaostmine või realisatsioon.

  1. Sotsiaalmeedia turundus – Facebook ja Instagram jm.

Nagu tavaliselt turundus läbi sotsiaalmeedia kanalite. J Turundus idee ja teostus. Kuidas koostada tekste, nii et see haaraks lugejat ja tooks ta Teenu E-poodi. Millised fotod peaksid olema? Luua tervik visuaal ja identiteet/karakter Instagrammile ja Facebookile.

Võimalusel ja huvi tekkides võiks heita pilgu ka Etsy keskonnale. Mis on sealsed eeldused müükide saavutamiseks? Millised on turunduseks vajalikud teadmised selles keskonnas?

Veebis müümise arendamine.

  1. Ärikingituste turule pääsemine. Koostööpartnerid – edasimüüjad.

Koostada nimekiri võimalikest ettevõtetest, kellele pakkuda Teenu kellasid ärikingitusteks või jõulukingitusteks töötajatele/partneritele. Näiteks – puiduga tegelevad ettevõtted, ehitus, IT valdkond, ministeeriumid, Riiklikud asutused, piimatööstus jne. Usun, et sobilik oleks kaardistada ka Eestis ärikingituste ja meenete pakkujad. Sobivamatega teha koostööd ja suhelda. Luua pakkumiste tagasiside vorm. Kaardistada tagasiside mida kliendid ootavad ja millised eeldused tootel mida soovitakse oma brändi mainet kujundama. Teenu kellasid on võimalik arendada nende teadmiste põhjal, et täita kliendi ootusi.

  1. Veebilehe arendus.

Värsket pilku ja ideed mida parandada ning mida rõhutada. Muuta tekstilist osa. Veebileht teha nähtavaks google’i jaoks, parandada/leida/muuta puudujääke veebis leitava informatsiooni osas. Toote kirjelduste üleesehitamine – arusaadavaks muutmine, et klient saaks veebist oma küsimustele vastused. Kliendil lihtne ja arusaadavaks muutmine.

Sidumine kliendi FB kodulehe ja Teenu FB lehega, nii et uudistevoos tuleks Teenu lehed teatud aja järgi taas nähtavaks/tooks kliendi tagasi kes lehti on juba varasemalt külastanud.

  1. Oleks tore turundusklubiga koos leida välismaalt Teenu toodetele sobiv konkurss, kuhu panna koos meeskonnaga kokku kandideerimisel vajalik materjal. Sobilikud oleks näiteks aksessuaaride või ehete konkursid.
  2. Olen värsketele ideedele avatud!

Koostöö eesmärgid:

Sooviksin Turundusklubi abiga laiendada ja luua ärikingituste pakkumisteks parimad võimalused ja saavutada esimesed koostöö pakkumised.

Võimalusel luua kontakt Berliini ja Riia disainipoodidega.

Vastavalt koos saavutatule muuta veebileht kooskõlla ja arendada, selgemaks/lihtsamaks muuta.

Väga tore oleks, kui koos saaks kandideerida mõnel välismaisel konkursil.

Image result for teenu käekellImage result for teenu käekellImage result for teenu käekellImage result for teenu käekell

 

Pärnu Ooper ja Tartu Jaani kogudus

Partneri kirjeldus:

Võimalikult detailne kirjeldus oma ettevõttest/organisatsioonist. Selle kirjelduse koos tööülesannetega esitame endi tudengitele projekti valiku faasis.

  1. jaanuaril 1993 asutatud Pärnu Ooper on eriilmeliste produktsioonidega pakkunud kvaliteetset musitseerimist ja intrigeerivaid teatrilahendusi. Lisaks ooperiajaloo standardrepertuaarile võib Pärnu Ooperi etenduste ja kontsertide hulgas leida müsteeriumilaadseid kiriklikke kompositsioone, nüüdisooperit, perfoomenseid, multimeediumietendusi, dramatiseeritud kontserte ja eksperimentaalset muusikateatrit. Pärnu Ooperi tuuma moodustab heliloojatest, interpreetidest, kirjanikest, visuaalkunstnikest, näitlejatest ja teistest loovisikutest koosnev rahvusvaheline Repoo Ensemble.

MUSICA SACRA on kontserdisari, mille eesmärk on kanda ette uudisloomingut, anda interpreetidele võimalus teostada kunstiliselt eredaid kontserdikavu, kaasata eestlastele lisaks kõrgel tasemel külalismuusikuid ning viia kontserdiprojekte Eestist välja. Kontserdid toimuvad laupäeviti kell neli Pärnu Eliisabeti kirikus ja kolmapäeviti kell seitse Tartu Jaani kirikus. Kontserdisarja korraldab Pärnu Ooper ja kava koostatakse Pärnu vikis. Sarja kunstiline juht on Andrus Kallastu.

MUSICA SACRA kontserdid Tartu Jaani kirikus toimuvad kolmapäeviti kell 19.00. Kava kestab umbes 1 tund. Turundusklubi koguneks vahetult pärast kontserti Tartu Jaani kirikus.

 

Tööülesanded tudengitele:

Eesmärgid:

1) tuua Musica Sacra igale kontserdile Tartu Jaani kirikus vähemalt 100 inimest

2) kaardistada Musica Sacra põhiline sihtrühm Tartus ja selle omadused

3) jõuda uute sihtrühmadeni, näiteks tuua kontsertidele rohkem tudengeid ja õpilasi

Ülesanded:

1) sõnastada Musica Sacra müügiargumendid: mis teeb kontserdisarja eriliseks?

2) leida viise tasuta turundamiseks läbi partnerite

3) luua kampaania tudengite toomiseks kontsertidele, pakkudes näiteks soodsamat piletit

4) leida partnereid (näiteks kohvikuid) stiilis “Musica Sacra piletiga -10% ostult”

 

Koostöö eesmärgid:

Töötada välja optimaalne ja tulevikkuvaatav turunduskontseptsioon Tartu Jaani kirikus toimuvale Pärnu Ooperi kontserdisarjale MUSICA SACRA.

 

Medical Service Estonia

Partneri kirjeldus:
Medical Service Estonia on erakapitalil põhinev ettevõtte, mis loodi 2001. aastal,  koondamaks enda alla inimesi, kes on omaala spetsialistid ja soovivad tegeleda uute väljakutsetega.
Medical Service Estonia on midagi enamat, kui lihtsalt kiirabi. Ettevõte on spetsialiseerunud  erinevate massi, spordi – ja meelelahutus ürituste meditsiinilisele julgestamisele. Sellest  tulenevalt on ka meie tööpõhimõtted natuke erinevad klassikalisest kiirabist.  Meie meeskonda kuulub rahvusvaheliste litsentsidega arstid, kogemustega meedikud ja  parameedikud, kes igapäevaselt töötavad erinevates haiglates ja kiirabides.  Oleme iga aasta meeskonda kaasanud andekaid ja teotahtelisi noori meditsiinitöötajaid, kes  otsivad pidevalt väljakutseid ning soovivad omandada uusi teadmisi ja oskusi. Oleme suutnud luua usaldusväärse õhkkonna nii korraldajate kui ka toetajate vahel. Tööülesanded tudengitele:
Tegevused:

  1. roll-up design
  2. plakatite disainimine
  3. sots.meedia postitused aktiivsemaks
  4. kampaaniate planeerimine

Ootused:

  1. turu segmenteerimine
  2. turuanalüüs
  3. konkurentsi hindamine
  4. strateegiate hindamine

Küsimused:

  1. Ei paku kõige odavamat esmaabikoolitust, pigem rõhume kvaliteedile
  2. Kuidas turunduslikult jõuda selleni, mida me tahame?
  3. Kellele, mida, milleks, millal, millise hinnaga, kui kaua – müük
  4. Inimestelt tagasiside küsimine

Koostöö eesmärgid:

  1. suurendada BRANDi tuntust
  2. suurendada esmaabi koolituste müüki
  3. uudiskirjade koostamine (sihtgrupi uuring)
  4. sotsiaalmeedia kampaaniate kavandamine
  5. Rohkem kajastamist (kodulehe ranking kõrgemaks)
  6. turuosa tõstmine
  7. käibe tõstmine
  8. tuntuse tõstmine
  9. maine tõstmine
  10. hoida ja kasvatate olemasolevate klientide baasi – esmaabi olulisuse tähtsustamine – sisuturundus – lugude kirjutamine –  kommunikeerimine – ajakirjanduslik pool
  11. inglise keelsete esmaabikoolituste organiseerimine
  12. suurkettidele suunatud esmaabikoolitused
  13. reklaamiagentuuridega koostöö
Image result for medical service estoniaKasutaja TÜ Turundusklubi foto.Image result for medical service estonia

 

Tartu Linnavalitsus ja Tartu Variku kool

Partneri kirjeldus:

Tartu Variku kool läbib 2018/ 2019 õppeaastal põhjaliku renoveerimisprotsessi. Selle käigus ei uuene mitte ainult kooli välisilme ja sisemus, vaid tekivad mitmed uued võimalused ja muudetakse ka õppekorraldust.

Tartu Variku kooli eripäradeks on mitmekülgne kunstiõpe (sh arvutigraafika, arhitektuur jms), ettevõtlusõpe ja personaalsem lähenemine vastavalt õpilase tasemele.

Kooli nõrgaks küljeks on täna turundus. Kooli tugevusi ja võimalusi ei suudeta atraktiivselt esitada ja koduleht ei ole atraktiivne. Kooli avalik kuvand on nõrk. Et õppekohti on koolis hetkel üle, aga piirkonnas laiemalt valitseb pigem koolikohtade puudus, oleks tarvis läbi süstemaatiliste turundustegevuste parandada Variku kooli kuvandit potentsiaalsete lapsevanemate seas.

Tööülesanded tudengitele:

  • Kooli kuvandi ja kodulehe individuaalne analüüs – tugevuste ja nõrkuste väljatoomine kõrvaltvaataja (potentsiaalse õpilase ja/ või lapsevanema pilgu läbi).
  • Eesmärkide seadmine koos kooliga, mõõdikute seadmine lähtuvalt eesmärkidest
  • Turundusplaani koostamine 2018/ 2019 õppeaastaks, et parandada Variku kooli kuvandit. (2 faasi: 1) tegevused kuni 1.03.2019 – selleks ajaks peab olema paigas laste sissekirjutus ja hakatakse koolikohti määrama; 2) kooli uuenenud võimaluste laiem tutvustamine avalikkusele eesmärgiga täita täiendavad koolikohad.
  • Out of box ideede genereerimine Variku kooli turundamiseks, mille eesmärgiks on lisaks teema teadvustamisele ületada uudiskünnis.
  • Turundusmaterjalide koostamine vastavalt turundusplaanile ja kooli vajadustele (ettekanded, trükised, vajadusel muud materjalid)
  • Tegevuste läbiviimine vastavalt turundusplaanile

Koostöö eesmärgid:

Kuna koolil puudub ressurss enda korralikuks turundamiseks, siis kaotada ei ole midagi, võimalik on ainult võita – mida lennukamad ideed, seda parem.

Laiemaks eesmärgiks on Variku kooli kuvandi parandamine linlaste hulgas ja kooli väärtuste ning võimaluste laiem tutvustamine. Kitsamaks eesmärgiks vabade õppekohtade täitmine turundustegevuse tulemusel.

Projekt pakub tudengitele võimaluse saada mitmekülgne praktiline turundus kogemus, mis on tulevikus tööle kandideerimisel oluliseks lisaväärtuseks. Samuti, kuna kaotada midagi ei ole, siis annab projekt algajale turundajale oma tegevuses suhteliselt vabad käed ja selle juurde nõustamise.

  

 

 

Estiko

Partneri kirjeldus

Estiko ASi alla kuulub väga palju erinevaid harusid – plastitehasest Tasku keskuseni ja Lydia hotellist Greete motellini Lõuna-Eestis. Seetõttu on kõige põnevam klientide varieeruvus just Estiko projektis. Olles osa Estiko projektist, saate hea sissevaate suurettevõtte turundusse ning sellesse, kuidas hallatakse erinevaid allasutusi. Kindlasti ootavad tudengeid põnevad koosolemised ja käigud erinevatesse Estiko harudesse.

Lisainfot Estiko kodulehelt

Ülesanded

Liitudes Estiko projektiga, puutute kokku FB turunduse, reklaamkampaaniate, sisuturunduse ja veel palju muuga

 

Delta Majanduskonverents

Partneri kirjeldus:

Delta Majanduskonverents on teist korda toimuv Tartu Ülikooli majandusteaduskonna poolt korraldatav konverents. Konverentsi eesmärk on tuua kokku praktikud ja akadeemikud, kes tutvustavad innovetsioone ja uue aja trende enda erialal. Lisaks sellele saavad parimad lõpetajad ka esitada enda lõputööd.
Sellel aastal toimub Delta Majanduskonverents 25. mail ning lisaks esinejatele korraldatakse see aasta ka ideelabori Kaleidoskoop pitchi võistlus.

Tööülesanded tudengitele:

Sügisesel turundusklubi hooajal pannakse kokku täpsem plaan ja ajakava seoses Delta konverentsiga, mõeldakse, mida võiks veel üritusele lisada, et muuta seda atraktiivsemaks. Lisaks sellele pannake paika põhjalik turundusplaan järgmiseks poolaastaks, et konverentsist kuuleksid võimalikult paljud ning vajadusel võetakse ühendust sponsoritega.

Koostöö eesmärgid:

  1. Täpne plaan Delta korraldamiseks
  2. Turundusplaan (Jaanuar-Mai)
  3. Sponsorluste otsimine
Image result for delta majanduskonverents

 

Tartu Jalgpalliklubi Welco

Partneri enda kirjeldus:

Tartu JK Welco on 2008. aastal loodud jalgpalliklubi, mis 2018. aastal alustab teist hooaega Esiliigas ning mille võistkondades mängib kokku umbes 150 täiskasvanud jalgpallurit ja mille noortesüsteem on pidevas kasvamises. Sel aastal tähistab klubi oma kümnendat tegutsemisaastat ning hetkel oleme me üks kõige kiiremini arenevaid Eesti jalgpalliklubisid. Klubi toetab suur spordiga seotud kogukond – katuseorganisatsioonil MTÜ JK Welcol on üle 140 liikme, mis muudab selle Eesti üheks suurima liikmete arvuga rahvaspordiklubiks! Klubil on ambitsioonid tõusta lähiperspektiivis Eesti jalgpalli meistriliigasse, laiendada hüppeliselt klubi püramiidi ning organisatsiooniga seotud inimeste arvu, tõsta senisest veelgi enam oma nähtavust Tartu linnas ja arendada välja oma staadionikompleks. Suurte eesmärkide saavutamiseks vajab JK Welco aga paljusid abikäsi ning näeme, et koostöö turundusklubiga aitab meil nendeni hõlpsamini jõuda ning annab ka tudengitele põnevad ja väärtuslikud päriselulised kogemused turundusvaldkonnas.

Tööülesanded tudengitele:

Turundusklubi tudengid kaasaksime JK Welco turundustegevusse vähemalt kolmes suunas:

  • Tartu ülikoolide tudengkonda pole seni suutnud väljaku äärde tuua ja püsivalt ära siduda ükski pallimänguklubi Tartus, kuigi potentsiaali on seal väga palju. Soovime parandada JK Welco nähtavust tudengite seas ning tuua nad staadionile JK Welco kodumänge vaatama ja kaasa elama. Tartus on ka palju välistudengeid, kes on riikidest, kus jalgpallikultuur on tugev ning kelleni tahame jõuda ja neis JK Welco tegemiste vastu huvi tekitada.
  • JK Welco kodumängude turundamine. Kuigi JK Welco Eesti jalgpallimaastikul tuntud kui hea turundustöö ja arvestatava publikuhuviga klubi, siis tahame ka siin sammu edasi astuda ja viia JK Welco kodumängudel toimuva järgmisele tasemele. Ülesanne hõlmab endas nii mängude turundamist (sotsiaalmeediakampaaniad, turundustöö linna avalikus ruumis jne.) kui ka kõike staadionil toimuvat, et tõsta mängude atraktiivsust (poolaja- ja publikumängud, staadioni meediasüsteemi parem ära kasutamine jne.
  • JK Welco uue riidebrändi “Welco Signature” turundamine ja arendamine. JK Welco 10. sünnipäeva puhul valmis klubil päris omaenda riidebränd, mis on disainitud minimalistliku ja lihtsana, et see ei oleks huvitav vaid jalgpallikesksele inimesele, vaid oleks suunatud laiemale sihtgrupile. Welco Signature esimesi tooteid (t-särgid, pusad, mütsid, capid + uusi fännitooteid nagu pleed, saunalina, fännisall) said inimesed esimest korda näha ja soetada läinud pühapäeval suurel JK Welco 10. sünnipäeva juubelifestivalil ning lähiajal täieneb toodete valik veelgi. Tahame selle merchi viia turundusklubi kaasabil suurema tarbijaskonnani.
  • JK Welco staadionikompleksi rahastuse viimase etapi, st ühisrahastuskampaania välja töötamine. JK Welco on oma Eesti Rahva Muuseumi vastu rajatava staadionikompleksi planeerimisel jõudnud rahastuse viimasesse etappi, mille käigus töötame välja ühisrahastuskampaania ning viime selle ka läbi. Eesmärgiks on staadionikompleksi valmimine Raadil, ERM-i vastas 2019. aasta jooksul.

Koostöö eesmärgid:

Kaasata turundusklubi hakkajad tudengid JK Welco turundustegevusse põnevates projektides kaasa lööma, et teha teoks suured kuid realistlikud eesmärgid, mille käigus saavad tudengid päriselulise turunduskogemuse.

Partneri poolt pakutav:

Soovi korral tasuta treeningvõimalused klubi amatöörmees- ja naiskonnas, kingituseks hooajakaardid esindusmeeskonna mängudele ja erinevad Welco bränditooted ning võimalus saada osa ning aidata kaasa Eesti kõige ägedama spordiorganisatsiooni arengule.

Image result for welco

 

Eherüs

Partneri kirjeldus

Ühel päeval tuli kalamees koju. Ta oli püüdnud endale ilusa jõeforelli. Nii nagu paljudel teistelgi kordadel, oli tal kahju loobuda kala kaunist rüüst. Nii sündiski Eherüs, mis loob kalanahast midagi ainulaadset ja kaunist.
 
Eherüs tähendab Võru murrakus jõeforelli. Need kalanahast aksessuaarid on valminud käsitööna. Igas ehtes peitub üks tõeline kalamehelugu, igaüks neist on ainulaadne.
 
Tööülesanded tudengitele:
  • Amazoni ja Etsy platvormidel müügi korraldamine
  • Fotosessiooni korraldamine
  • Turundusvõimaluste otsimine välisklientidele

Eesmärgid

  • Suurendada nähtavust välismaal
  • Müügi suurendamine Amazoni ja Etsy platvormidel
 Image result for eherüs

Image result for eherüs

 

MTÜ Tarbijauuringute keskus

Partneri tutvustus

MTÜ Tarbijauuringute keskus on meie oma Tartu Ülikooli Turundusklubi juriidiline keha, läbi mille on võimalik tellida turu-uuringuid, neuroturundus uuringuid, suuremaid uuringuprojekte ja palju muud. Projekti vedavateks ja toetavateks inimesteks on teaduskonna turundusõppejõud eesotsas Andres Kuusikuga, kes jagavad liitujatele nõu, ülesandeid ja näpunäiteid, et turu-uuringute maailmas orienteerumine oleks võimalikult kerge.

Ülesanded

Sellesse projekti astuvate tudengite peamiseks eesmärgiks saaks erinevate turu-uuringute, neurouuringute ning koostööpakettide müümine ja turundamine. Selle projekti raames saavad projekti liikmed kogeda Business-to-Business turundust, emaili-turundust, kohtumist klientidega ning kindlasti ka rohkelt müügitööd.

Ülesannete põhirõhk on ühekordsete või mitmekordsete partnerite leidmisel, kes telliks meilt lihtsamaid turu-uuringuid ning võimalusel ka suuremate koostööprojektide raames ning riikliku rahastusega suuri neuroturunduse alaseid uuringuid.

Eesmärgid:

Projekti liikmete eesmärgiks oleks tuua klubini nii palju partnereid kui võimalik, sõlmides võimalikult palju partnerlepinguid ning eduka turundus ja müügitöö puhul teenida ka endale motiveerivat tasu.

 

 

SPARK Demo

Partneri tutvustus

SPARK Demo on uus ettevõtluse tugistruktuur, mis on loodud 2016 aastal Tartu Teaduspargi eestvedamisel ja Tartu linna toetusel. Tartu kesklinnaruumis asuv demosaal koondab Lõuna-Eesti edukaimad tootmisettevõtted, eksportöörid, mainekujundajad, tööandjad, säravaimad alustajad ja ettevõtluse tugiorganisatsioonid. SPARK Demo soov on tuua erinevad osapooled kokku, et sütitada koostööd, uusi ideid ja luua uusi võimalusi, lahendusi.

Ülesanded

Spark DEMO projekti liikmete ülesanneteks on välismaiste ettevõtete esindajate toomine Tartusse ning Spark DEMO alale, et läbi demo ala väljapanekute jõuaksid Eesti ettevõtted veelgi enamate välismaa ettevõtete teadvusesse ning aidates sellega kaasa uute partnerlussuhete sündimisele.

Selle saavutamiseks saavad projekti liikmed:

  • Teha Business-to-Business turundust
  • Teha turu-uuringut potensiaalsete klientide kohta
  • Turundada DEMO saatkondadele
  • Turundada DEMO ala ning Tartut ärireise korraldavatele ettevõtetele

 

Eesmärgid:

Tuua läbi turundustegevuse DEMO alale rohkem välismaiseid ettevõtteid. Aitada läbi DEMO turunduse Eesti ettevõtete partnerlussuhete arendamisele ning arengule kaasa. Saavutada DEMO alale püsivad külastused välisettevõtete poolt.